Pages

Tuesday 23 February 2016

My Pepeha

This is my Pepeha which explains specific information about myself in Maori.
Tena Koutou
Ko Maungarei te Maunga            
Ko Tamaki te Awa                  
Ko Waitemata te Moana         
Ko Hunga te iwi                  
No Aotearoa ahau                  
engari no Tonga oku tipuna        
Ko Sione(Vikilani) toku pāpā        
Ko Nolini toku māmā                  
Ko Kula toku  kuia         
Ko Mateaki toku koroa                   
Ko Kafu lahi toku whaea/matua         
Ko Luisa toku ingoa         

Tena koutou tena koutou tena koutou katoa

2 comments:

Stef Parker said...

This reminds me of the pepeha we did last year. Have you learned it off by heart?

Stef Parker said...

This reminds me of the pepeha we did last year. Have you learned it off by heart?

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.